Monday 10 December 2007

Vikend

Torej, pretekli vikend, ki je že nekako za menoj, je bil kar precej dejaven. V soboto me je najprej čakal badminton turnir, ki je bil zame nekako pomembne narave, saj je bil to zadnji turnir pred novoletnim Jantar mastersom, na katerem sem lani zmagal in ta zmaga mi tudi največ pomeni. Ob povzetku lahko rečem, da sem zelo zadovoljen z novimi loparji in treningom, ki sem ga opravil v preteklem mesecu. Malo manj sem zadovoljen s samo igro, saj sem zanesljivo prišel vse do finala v katerem sem pa naredil preveč napak in turnir končal na 2 mestu, kar je po eni strani vseeno dobro, saj sem letos treniral le slab mesec, za nameček pa sem turnir odigral še s povsem novimi loparji, katere sem dobil dan pred turnirjem.

24 medalja v zbirki

Po podelitvi sem še malo pokramljal s prijatelji, ki sem jih seveda spoznal ob badmintonu, nato pa kar se da najhitreje odrinil proti vikendu, ki ga imamo v Podljubelju. Na vikend sem odšel predusem zato, da sem odmislil težave, tegobe, realni svet pač. Odšel sem v svoj svet lenarjenja, razmišlanja in predusem oživanja ob dobri stari rock glasbi in ob tem seveda nadvse užival. Na žalost se je tak vikend prehitro končal in tukaj je sedaj že ponedeljek, jaz pa seveda že nazaj v realnem svetu v katerem ni časa za počitek. Na žalost nas vseh =)


LP Grega

2 comments:

  1. čestitke za drugo mesto :) kok je pa blo vseh udeležencev turnirja, da vidmo kok si bil dobr ;)

    jap, je skoz fajn met en kraj kamor se lahko umakneš ko te pestijo težave :) jest sm mel včasih en tak lep kotiček tuki v gozdu, kamor sm šou, se usedu ob potoček in razmišlu :) zdej je pa sama svinjarija tm, pa ga ne uporablam več že kr neki let :) bo treba novga najdt :)

    ReplyDelete
  2. Em 15 nas je blo, če sm prov vidu, ja je fino met, jst sm si zdej za zimo zbral topel kotiček =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto