Friday 7 December 2007

Bili smo v Mariborii

Včeraj sem se z ekipo športne redakcije poptv-ja udeležil nekakšnega novoletnega žura. Na žur smo se odpeljali proti štajerski prestolnici Mariboru, natačneje v vas Fram. Tam smo najprej zavili na vinsko pot in kot se spodobi smo prvi obisk pričeli pri pridelovalcih rujnega, natančneje v vinski kleti! Gospodar te kmetije, ki je botrovala tudi v vojni oz je bila nekakšen del začetka OF-a nas je pogostil s sedmimi vrstami vina, ter kruhom in sirom! Ker sem bil jaz zadolžen za vožnjo, sem poizkusil samo tri vrste in čeprav ne pijem vina, moram reči, da je bil Laški rizling prav dober, žal mi je, ker ga nisem vzel nekaj litrov za domov, saj bi lahko imeli odličnega kuhanca =) Potem, ko je vsak dobil naročeni kanistrček vina, smo se odpravili na novo odlično pogostijo v dom Mirana Tišiča (organizator sinočnje žurke, voditelj športne scene). Njegova mama in oče sta nas odlično pogostila z narezkom, ter zelo okusnim slanim prigrizkom. Nato smo se z napol polnimi trebuščki odpravili v hrib, na kmečki turizem, kjer nas je že čakala obilna domača slovenska večerja! Po končani pogostitvi smo se malce sprostili nekateri ob kozarčkih rujnega, drugi ob pivu, šofer se pravi jaz pa sem ostal kar pri moštu =) Kasneje se nas je nekaj odpravilo domov, najbolj zagreti pa so ustali tam in noč prespali v zelo lepo urejenem kmečkem turizmu.

P.S. Tokrat sem dobil v roke BMW-ja serije 5 karavana. Z mašino 3.0 disel, avtomatik. Moram priznati, da nisem prav velik privrženec velikih avtomobilov ampak fantje in dekleta tole je pa udoben avto. Glede na to da ima 3.0 mašino pije skromnih 7.6 litra na 100 km in kar je najlepše ima tempomat. To pomeni, da ob določeni hitrosti lepo stisnete gumbek z oznako tempomata in se lahko samo še sprostite, saj avto vozi sam edino kar je potrebno je to, da morate držati volan =)


LP Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto