Wednesday 5 December 2007

Delo pri Mizarju - 2.del

Pred nekaj časa sem napisal povst o delu pri mizarju. No po nekaj tednih me je ta isti gospod, ki vodi to delavnico prosil, če mu priskočim na pomoč in brez oklevanja sem se odločil, da pridem. Torej danes je bil to moj drugi dan ta teden in še vedno smo pri vratih. Če se spomnite sem v tistem povstu omenjal, da sem delal okvirje za vrata, no sedaj ta vrata dobivajo končno podobo, smo že oz so skorej že končana manjka samo še hm no o tem drugič =). Torej danes je bil drugi dan za sikularjem - žago. Ubistvu kaj smo delal, vrata smo žagali na končno širino. Kar je najbolj zanimivo pri tem, da je treba bit izredno natančen, zato takrat ko smo nastavljali pravo mero se raje ničesar nisem dotikal =) Delo te drugače kar nekako utrudi in ko prideš domov še vedno veš, da si delal pri mizarju, saj ti od zelo glasne žage piska v ušesih =)

To je samo en del vrat, končno število je okoli 154 vrat =)

Že med samim delom se premišljeval, kaj bom napisal v sam povst in sem se odločil, da nujno tukaj potrebujem mnenje tega delovnega dneva. Nekako mi je bilo prav fino, da sem šel danes delat, čeprav bi se lahko dobil z luštnim osebkom, pa sem se raje odločil za delo. Nekako sem ga izkoristil, no saj poskušal sem ga izkoristiti, da sem se malo zamisliv nad sabo, nad dnevi, ki so za mano in nad tegobami, ter problemi, ki me pestijo zadnje čase. Dobra stvar vsega tega pa je, da sem bil nekako za to plačan, pa še delo je hitreje minilo, morm pa priznati, da nism prav nič doštoderal in še vedno ne vem zakaj se mi to dogaja zadnje čase, kot bi rekel moder človek; " Takle mamo"

LP Grega

2 comments:

  1. A sem ta 'lusten osebek' jaz? :) Pa jaz tud upam, da bos kmal spet bl seb podobn.. Pa ne prevec mislt na dolocene stvari med delom.. skoduje, ves. In se kmal vidva. :) Maja

    ReplyDelete
  2. Ja no, dons sm skor brez prsta ustov, tale žaga je nevarna =), ampak lohk še zmer pokažem, da želim pet pivov, no kar kol pač že =), Lušten osebek hehe ne povem =P! Kako pa nej jst zdržim do tist kmal vidva?

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto