Friday 7 December 2007

I did it !!


Evo pa mi je uspelo. Danes sm deskal po internetu in na eni od internetnih strani se mi je posvetilo, kako oz kje dobim player, ki bo imel lastno play listo in boš lahko sam izbiral komade, ki pa jih na žalost moram še vedno jaz dodati =). Nekdo more bit taglavn hec hec. =) Juke-Box je v polnem pogon upam, da vam je stvar všeč, komentarji so dobrodošli, tudi glasbene želje. Gajina je že v Juke-Boxu! =)

P.S. Trenutno je naštimano na avtoplay, lahko pa naštimam tudi tako, da boste morali sami zagnati player. Odločitev je vaša and don't forget Let There Be Music


LP od mene =)

2 comments:

  1. ju did it :)

    sm prej opazu tole in zgleda vredu zadevca :) a barv se pa ne da prilagajat? ker ful izstopa ven :)

    pa mogoče sam predlog, da bi spodi dal en tekst pa napisu keri komadi so notr, da bi folk vedu ;)

    ReplyDelete
  2. Aha aha hud predlog, bomo uštimal, sam pol bo problem k jih miljavžnt, hehe! Ja barvo se da uštimat in zanalačš sem dal tako, da ja izstopa, a preveč ups =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto