Monday 10 December 2007

Shopping

Ker smo v prednovoletnem času sem se danes odločil, da zapravim nekaj dinarčkov. Pravzaprav sem se odločil, da si nabavim nekaj novih oblačil, saj se stanje v moji omari že nekaj časa ni spremenilo. Zaradi samskega stana in nekako brez res dobre prijateljice sem se odločil, da grem po nakupih kar sam. Ne zamerit prjatelji, vendar ob takih stvareh imam pa rajši žensko mnenje =), no danes sm si ga mogel izdelati kar sam =). V akcijo sem odšel okoli 4 ure, domov pa sem prišel ob 8 zvečer. Po vseh teh urah hoje in probavanja različnih oblačil, sem počasi začel izgubljati živce. Razlog tega je, da vse kar mi je bilo prav je bilo nekako predrago, vse kar je bilo pa poceni pa seveda nekako ni šlo name ali pa sem izgledal bolj čudno =). No kasneje sem se odločil, da zapustim trgovine za Merkurjem in se odpravil v novi nakupovalni center Qlandio. In lej ga zlomka odločitev je bila na mestu, saj sem že v prvi trgovini našel nekaj zase, no kasneje sem tam pustil vso količino denarja, ki je bila namenjena za nakup oblačil. Kaj natančno sem kupil, boste pa izvedeli kaj kmalu =P, toliko za danes =)

LP

2 comments:

  1. kaj da nismo mi tipi dobri za šoping? :D tud jest bi ti lohk povedu če ti tiste oprijete usnjene hlače pašejo al ne :D

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto