Wednesday 5 December 2007

Finally

Če se ne motim, sem prejšnji teden objavil povst, o tem da sem zlomil lopar in enega prodal, tako da sem ostal brez vseh najboljših loparjev, ki sem jih imel. Vse treninge do danes, tudi današnjega sem odigral s svojim starim loparjem in se ob tem res čudil, kako sem lahko sploh igral stem sranjem! Ker se turnir hitro bliža, jaz pa še vedno brez novega loparja sem se danes dokončno odločil da kupim nove loparje. Testiral sem kar nekaj loparjev in vsi, ki so mi vsaj delno ležali so bili ekstremno dragi, rabljenih loparjev pa nekako nisem hotel vzeti, čeprav so bili poceni, ampak preveč preigrani. Torej danes sem vzel nove loparje, katerih cena na tržišču sega do 130 € za enega seveda. Jaz sem ga dobil po klubski ceni, plus še z dodatnim popustom, tako da vam končne cene nekako ne smem izdati, lahko pa rečem, da se je splačalo. Torej vzel sem nov Wilson lopar, jutri dobim še drugega, da bosta dva in upam da kaj kmalu še tretjega, do takrat pa šparat=)

In še moj novi racket:

5 comments:

  1. You're back in the game :P Drzim pesti* Maja

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ja vola je, loparje zdej mam, želja po zmagi je in hvala ti, za pestice, ker mi bojo prov pršle, pa še rima se =) Tnx

    ReplyDelete
  4. u nove rakete maš :) zdej pa pazljivo, pa ne tal tepst ;) pa sporoči kdaj bojo turnirji, da se mal oglasim z mojim "loparjem" ;)

    ReplyDelete
  5. Hehe ja bom pazu, ker so predragi loparji, tk da bomo merkala =)! Turnir ja kuj u soboto mam enga u Voglu, prideš?

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto