Saturday 21 March 2009

Lucky

Morm rečt, da učer sm pa doživu val navdušenja oz. kr en dolg val adrenalina pr seb. Namreč, vzel sem fotoaparat in brez kakršne koli karte odšel na hokejsko tekmo med Olimpijo in Jesenicami. Sem si rekel bom že nekak not prišel, usem je to ratal bo pa še men. No kmalu sem spremenil mišlenje, ker me je na službenem vhodu v dvorano ustavil varnostnik in lepo vprašal, če imam akreditacijo. Po hitrem nasvetu Špele, mi ni preostalo drugega, kot da grem na drugi služben vhod in probam tam. Glej ga zlomka, prva vrata brez varnostnika, na drugih vratih je bil varnostnik tako zaposlen, s pregledovanjem ne vem česa, da sem hitro izkoristil priložnost in smuknil skozi vrata v dvorano. No pa sem imel najbolši pogled nad ledeno ploskev brez kakršne koli karte. Moram še omenit, da je eden od varnostnikov pri ograji, kar dolgo časa letal okoli mene, vendar podil vse ostale, mene pa pustil pri miru. Če sem že v dvorani, bom pač to probal izkoristiti kar najbolje. Tako sem imel vse tretjine, kar najbolši razgled, ob koncu sem se pa uštulil še na tiskovno konferenco.
-moja spletna galerija


Petja v akciji


Pavlin prodira mimo ljubljanskega jeseničana Polončiča


Klop Jesenic


Polončič v boji za pak z Muričem


Nalet Kužnika na Razingerja

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto