Friday 20 March 2009

Eureka

Učasih je prov fino, če tvoj prijatelj dela v kakšni firmi in lahko tako dejansko prideš do rešitve. Vem, nubenemu nič jasno. Že dlje časa pravim, da imam težave z uploadanjem slik na svoj blog, pravzaprav kakršnokoli dodajanje predmetov, kamor koli = da mi ne dela upload. No teh težav je konec, saj je v sredo na delovnem mestu Siol pomoč uporabnikom delal moj prijatelj Žiga in namesto, da bi si samo zapisal, uporabnik ima težave z uploadanjem, je Žiga vso stvar posredoval naprej in glej ga zlomka v četrtek zjutraj imam upload. Kaj sedaj to pomeni. To pomeni, da sem sedaj spet v realnem svetu in ne več v kameni dobi, saj bom končno lahko spet vse delal od doma in kar je najbolje, blog bo redno updejtan, spletna galerija ne bo trpela in pa moje delo pri Kšk-ju je sedaj veliko bolj olajšano! To je to, za konec še en mjuzik video iz youtube, pravzaprav je to singl k mi je trenutno najbol slušen. Izvajalec tokrat že malo bolj prepoznavna skupina Paramore!


No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto