Tuesday 31 March 2009

It's officially

Verjetno ste že vsi slišal za spletno stran e-fotografija.si. No od natanko včeraj, sem tudi jaz član te fotografom naklonjene strani, predusem pa imajo galerijo v kateri najdeš neverjetne fotografije. Ker živimo v 21 stoletju in če hočeš preživet v medijskem svetu se moraš promovirat. Jaz kot fotograf amater, se šele uveljavljam in upam da počasi tudi prodiram. Zato sem si naredil profil z uporabniškim imenom gregaman, pod katerim boste našli, izbor mojih najbolših fotografij. Ker lahko dnevno objavim le eno fotografijo, sem hotel za prvo izbrati meni trenutno najljubšo fotografijo......

4 comments:

  1. Me prav zanima koliko casa bos zdrzal tam ob prebiranju idiotskih komentarjev in SS-ovsko nastrojenostjo denarno-grebatorskega majorja ;) Good luck

    ReplyDelete
  2. Ma nekam sm se mogu dt. Sej če maš k'kšn boljši predlog bi ga bil vesel =) iščem k'kšn fotonatečaj pa nč ne najdem, al pa sam ne vem kje iskt =)

    ReplyDelete
  3. hm ja, trenutno so "in" kkšne ful sfotošopane pokrajine, mogoče kkšni portreti. na žalost je gor folk, ki nekak ni lih za športno fotografijo in ne razumejo, da to ni tako kot v studiju, kjer lahko vse moteče elemente pač umakneš. sj boš vidu no...

    okol fotke pa, dobro ujeta, jz bi jo samo poravnal, da bi bila banda zadi vodoravna, če bi hotu bit pa še mal bolj slo-foto style, bi pa še reku, da me moti palica na levi.
    pa mal bi se z levelsi pa barvami poigral, da bi kuznik in raza bl izstopala.

    tok iz moje strani.

    ReplyDelete
  4. ma sej vem, da fotka ni prfektna. men je ql zarad momenta k sm ga ujel. sm pa tud tak tip človeka, k ne rd popravla vsebino fotke =) tk da, ustajam pr tem kar vidte, edin če sm iskren, bi bla ostrina lohk mal bolš, pa svetloba na obrazih bi bla tud lohk bolš =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto