Saturday 24 November 2007

Počen lopar

Nekaj časa nazaj, sem se odločil, da bi bilo fino, če bi obranil zmago na lanjskem novoletnem badminton turnirju v RC Voglu. Zato sem šel 10.11 na enega od turnirjev, ki štejejo za ligo Vogu, da vidim koliko sem pravzaprav pripravljen. Če sem iskren sem postal počasen kot polž in zelo nezanesljiv pri daljših izmenjavah žog, kar je botrovalo k odločitvi, da je čas da se spet posvetim treningom. Z intenzivnimi treningi sem pričel kaj kmalu po turnirju natančneje 13.11 sem bil že na igrišču v Bit-u pripravljen na potenje. No po 10 dneh treningov pa se mi je pripetila nesreča. Med igranjem seta s soigralko Nino Kotar mi je počil eden izmed dveh najbolših loparjev, ki sem jih imel. Ne nisem bil jezen in nisem ga vrgel v tla. Počil mi je med igro ko sem poizkušal obraniti Ninin napad s skrajšano žogo pri tem pa sem po nesreči odaril z loparjem v tla. Kot kaže je bila sila tako velika, da je lopar počil, priznati pa moram, da sem to naredil že nekajkrat prej in kot kaže sem vedno udaril z istim mestom v tla. Sedaj sem brez loparjev saj sem rezervni lopar istega modela, kar najhitreje prodal saj mi samo en tak lopar ne pomaga prav nič. Tako si sedaj moram kar najhitreje priskrbeti nove loparje, da se jih navadim in z njimi napadem na ponovno zmago na Jantar Mastersu!! Držte pesti, obljubim da bom dal vse od sebe, saj mi lanjska zmaga na tem turnirju pomeni največ do sedaj!

In še počen lopar. Če malo bolje pogledate je tam na sivem delu loparja zareza, ki je povzročila, da se je lopar že malo zvil. Sedaj ga lahko dam samo še na steno =(. Šmlk!

2 comments:

  1. Ma k bi saj koga tepu, bi meu saj kej od tega, ne pa da me je tkole zajebu, jao jao tale grafit =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto