Wednesday 28 November 2007

Mjuzik na blogu

Kot že nekaj časa opažate imam na blogu različne komade. Na žalost je tako, da ta sistem ne dopušča, da bi se komadi predvajali avtomatično razen enega. Predusem pa me zanima, če vam je všeč, da nekaj igra med tem ko berete blog ali vas to moti. Res je, da ima vsak od nas rad drugačen stil muzike, nekako je meni všeč stara muska, zato jo tudi nalagam na ta blog! Ker pa me kljub dobri glasbi, ta sistem predvajanja nekako moti, že iščem boljšega, takega, ki bi sam igral vse komade, ki bi bili na blogu. Ob koncu pa me zanima, če vam je všeč predvajanje muzike ob branju ali imate rajši mir =)


1 comment:

  1. ja pr men je tko... včasih poslušam musko, pa pridem na tvoj blog in morm al mojo musko dat na pavzo al pa tole prekint :) Tko da men osebno bi blo bolš, da si sam zalaufaš, da mi ni pol treba skoz ugašat, ko pridem na blog ;)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto