Monday 12 November 2007

I have the Harmonica YEAA

Torej, da mal razložim =) Že od nekdaj se navdušujem nad akustičnim rockom in seveda akustično kitaro. Tudi sam jo imam, saj sem jo za 18 roj. dan prejel od mami in očima Tomaža. Po pravici povedano me je kar nekako sram, saj je kitara bolj stala kot pa igrala. Pred kakšnim mesecem pa sem se odločil, da je čas da temu naredim konec in sem jo po dolgem času prijel u roke in začel vaditi. Res je da že nekaj znam, samo glede na to koliko časa jo imam bi mogel obladati, se strinjate? Tokrat pa mislim resno in se ne bom dal =) Polek akustične kitare, sem pred nekaj časa omenil, da bi rad igral na orglice in pr tem sej tud nekako končalo. Dvakrat sm probal pihniti, vedno zadel dve ali več luknji, nikol pa samo ene kot bi mogel. Ampak ker sm nekako trmast, tehtnica still, sem na YouTube poiskal filmčke od Ogrlic - Harmonic po angleško in Youtube nebi bil Youtube, če tega nebi bilo gor. No in tukaj je nekaj za pokušino:



Ker me je zgornji kratki film, kar precej navdušil sem Tomažu poslal mejl, če bi se še vedno dalo priti na kakšne inštrukcije igranja orglic. Ja nekako Tomaž oblada akustično kitaro, še bolje pa igra na orglice in seveda se je v svoji mladosti vsega naučil sam. Da me spet zanimajo orglice sem tudi omenil moji predragi mamici, ki se je takoj znajdla in mi jih obljubila za novo leto. No nekako je Tomaž pohitel z novim letom in orglice sem dobil že kar danes, da bom do novega leta že kaj znal. Seveda je zraven darila prišla že tudi prva lekcija, ki pa se glasi: Zadeni samo eno luknjo in ne treh =). Po več urah vaje moram reči, da mi v počasnem ritmu že kar ratuje, nad čimer sem presenečen tudi sam. Torej oba inštrumenta sem dobil od njiju in sedaj je čas, da dokažem njima oz samemu sebi, da zmorem in da se lahko naučim, ter da to ni samo nova modna muha! Sedaj pa nazaj na pihalne vaje in če bo šlo tako naprej vam v kratkem obljubljam prvi demo posnetek =) Da ne pozabim, še moje novo orodje =)


Moje novo orodje - Hohnerjeve Blues orglice Yea =)


Moja prelepa Cortova kitara.
Čas da se jo dokončno naučim igrat


Mislite, da mi bo uspelo?

LP Grega

5 comments:

  1. u kakšna krasotica je tvoja orglica ;)

    ja, če boš vadu bo zihr uspel, pa bomo pol en koncert nardil ;) resno pravm :) tak za ne prov širšo množico ampak samo za povabljene ;)

    ReplyDelete
  2. Tako je, glede na to, kako hitr sm tole pogruntu, mislm da zdej vem kako se pravilno pihne, da zadaneš samo en prekat in ne večih, mislm da sm na dobri poti ampak bomo vidl. Maš prov, vadt, vadt, vadt,...

    ReplyDelete
  3. ja dej vad, da bomo mel pol ansambel 3angel :D

    ReplyDelete
  4. Če te še zanimajo kakšne inštrukcije orglic ali vsaj prenos izkušenj, igram 15 let, blues okol 9 let, boogie, gospel, country, folk in podobno. Javi mi.
    Robert.
    blueharp@gmail.com
    051410506

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto