Tuesday 16 October 2007

Bible Study with Brooke


V kaj verujemo? V boga, v materialne stvari, v takšne in drugačne običaje. Torej jaz sem se odeležil branja Svetega Pisma v Etno Fletu s predavateljico Brooke Brown iz preprostega razloga, enostavno stvar me je zanimala iz samega firbca.

Če me vprašate v kaj verujem, vam pravzaprav ne morem natančneje povedati kot da ne vem. Vzgojen sem bil v krščanski veri in imam opravljeno obhajilo ter birmo, tok da se lohka cerkveno poročim če čem =). Res je da me od takrat ni bilo več pri maši, razen ob dnevih ko smo imeli mašo za staro mamo in očeta. Pretekli tedem pa sem dobil povabilo od prijateljic iz Etno Fleta, če bi se udeležil večernega branja Svetega Pisma, ki se je odvijal v njihovem stanovanju dne 15.10 s predavateljico Brooke Brown. Stvar je izgledala kar zanimivo, vsak od nas je dobil Sveto Pismo nove zaveze, ter dve pesmi, ki smo ju zapeli v uvodu. Potem smo prebrali uvod v Janezov Evangelij in ga kasneje predebaterili. Moram reči, da je padlo kar nekaj zanimivih vprašanj, nasplošno o veri in kaj je vera, ter kaj se zgodi če ne verujemo v Boga. Predusem se vedno postavlja vprašanje, kako vemo da obstaja bog, če ga je nemogoče videti, ni trdne stvari, ki bi jo Jesus pustil za seboj, torej kako vemo da zares obstaja. Sem tip človeka, ki rad vidi trdno snov in jo otipa, da verjame v neko stvar oz se prepriča o njenem obstoju! Najbolj zanimiva stvar pri tem je, da ponavadi tudi nekdo, ki trdno zatrjuje da ne veruje v Boga, se bo ob misli na smrt ali ob hujši bolečini zatekel k molitvi. Ob končnem povzetku večera lahko rečem, da sem izvedel nekaj novih in zanimivih stvari, predusem pa hvala Brooke, ker si z nami delila utrinke svojega življenja in članicam Etno fleta za gostoljublje. Z vami vsemi je bilo Etno fletno =) ( counting Brooke here too ), tako da see ya next mondey!


Brooke nekej razlaga, Metka pa vestno posluša =)


Vsi zagreti poslušamo odgovore Brooke na Milanova vprašanja


Gasilska slika nas vseh prisotnih


Brooke Brawn na Savinini gugalnici ( v bloku smo =) )
LP Grega

2 comments:

  1. vidm da si pridn ratu ;)

    to me spomne na LA, kjer so mel verske dvoboje kar na ulci :) En tip je predavu o določeni veri, pol je bil pa "Open Mic", pa je lahko vsak mimoidoči kej povedu al pa prašu :) Je blo ful zanimiv gledat, ker so se toook kregal :) Itak je pol pršu folk, k ni vern, pa je bla ornk debata :) Sm hotu it še jest kej povedat, pa nism na vrsto pršu, k je blo tok folka :)

    drugač si pa res fajn tole napisu ;)

    Če kdaj rabte še kakšnega extra poslušalca se priporočam ;)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto