Friday 21 March 2008


Kot že lahko opazite, se bo tema nanašala na fotkanje. No pravzaprav moram pred tem še omeniti, da sem se odeležil že tradicionalnega 7 badminton turnirja Bit Open 2008, moj 5 po vrsti. Ker sem letos bil oz. sem zaradi premajhnega števila treningov nekako nekonkurenčen in sem bil izločen že zelo zgodaj " važno je sodelovati in ne zmagati " vsaj tako pravijo =) . No kot sem že omenil, sem izpadel zelo hitro, zato sem se znašel, pograbil svoj fotoaparat in pofotkal, kar se je fotkati dalo. Na žalost mojo in vašo je kvaliteta slik bolj slaba, saj sem mogel zaradi slabe svetlobe prilagoditi nekaj nastavitev na fotoaparatu in slike še dodelati v photoshopu. Sledi še digitalni povst - najboljši med dobrimi posnetki:


Blaž zakotnik med igro dvojic s Mitjo Holzem

Gašper Zupančič odigrava krajšano žogico

Marko Kroflič a.k.a. Krof, zmagovalec tokratnega Bit Opena

Gašper Zupančič drugič

Innn AKICJA: Krof skoč in pokrajšej =)

Letošnje medalje, full lepe, pohvala organizatorju

Pa še ena umetniška =P

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto