Wednesday 12 March 2008

Bye bye

Že nekaj časa govorim, da si bom privoščil nove superge izključno samo za badminton. No to mi je celo uspelo uresničiti in nabavil sem si kaj drugega kot Yonex SHB-100. Zakaj prav zaprav pišem ta povst. Nekako sem se odločil, da se morem posloviti od prejšnjih superg, ki sem jih imel slabi dve sezoni. Z njimi sem dosegel kar nekaj, tudi do sedaj najbolj pomembno zmago zame =) Toliko o tem, stare superge bodo sedaj romale u koš za smeti, nove pa v uporabo =)

Stare superge, nekako izgledajo že utrujene =)

Yonex SHb-100, trenutno še lepo dišijo =)

P.S. Če se kdo od vas namerava rekreativno ali profesionalno ukvarjati z badmintonom, mu predlagam Yonex superge, so mehkejše in lažje.

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto