Prvi pravi pokazatelj motociklističnih vitezov, ki naj bi se borili za naslov prvaka je bil španski Jerez, saj se je tam 25. februraja odvijal uradni test in tudi boj za BMW-ja serije Z4 M. Takrat je v španski meki motociklizma še vse kazalo na prevlado Hond in Yamah, ter Michelina, saj je BMW-ja odpeljal sam Doktor Rossi. Kot vemo je po porazu v sezoni 2006 napovedal hud boj za lovoriko! Sledil mu je mladi španec Dani Pedrosa, rookie of the year 2006, mnogi novinarji in poznavalci so ga videli, kot enega glavnih dirkačev, ki bi bil sposoben vzeti naslov Valentinu. Za popolno prevlado Japonskih motociklov je posrkbel duet iz Amerike Colin Edwards, ter takrat še aktualni svetovni prvak Nicky Hayden. Ducati kot edini predstavnik evropksih motociklov je pristal na 6 in 7 mestu s Caseyem Stonerjem in Lorisom Capirossijem.
Valentino v enem izmed hitrih krogov
10. Marec uradni štart motoGP sezone v Katarju. Dan pred dirko Valentino zasede prvo štartno mesto, sledi pa že prvo presenečenje saj Casey Stoner na Ducatiju v nedeljo štarta kot drugi. Presenečenje iz kvalifikacij doseže še večji pomen ko Avtsralec za seboj pusti celotno karavano z Rossijem načelu! Uvodna zmaga gre tako v roke Ducatiju in Caseyu Stonerju, ki tako zabeležil svojo prvo zmago v motoGp razredu.
Na drugi dirki, ki se je odvijala v Jerezu, je Valentino spet vse postavil na svoje mesto saj je z zmago pred domačinom Danijem Pedroso in ekipnim kolegom Colinom Edwardesm prevzel vodstvo v skupnem seštevku pred Stonerjem.
Kazalo je že na prevlado Yamahinih dirkačev in da se počasi prebuja tudi dvakratni svetovni prvak v razredu superbike Colin Edwards. Zgodovina se je ponovila Japonci na vrhu nič novega. Pa smo se ušteli. Že na naslednjih dveh dirkah v Turčiji in na Kitajskem je avstralski deček dokazal da zmaga v Qatarju ni bila le sreča temveč dober paket Ducati in Bridgestone na katerem je Stoner prav blestel!
Dodobra šokirana javnost, mediji, poznavalci, ter navijači motociklizma so počasi le začeli verjeti v premoč Caseya Stonerja in rdečih motociklov iz Italijanske Bologne. Da je Ducati razvil odličen pogonski agregat nam je postalo zares jasno, ko je Loris Capirossi k 1. mestu Stonerja na Turških tleh prispeval svoje 3. mesto. Naslednja postaja je bil legendarni francoski La Man poznan po 24 urnih vožnjah. Že tako napet začetek sezone je še dodatno začinil dež in nam tudi prinesel novega zmagovalca Avstralca Chrisa Vermeulna. Chris je tako že v svoji prvi polni sezoni vknežil prvo zmago v motoGP razredu. Suzuki je tako po dolgih sušnih letih spet stal na najvišji stopnički.
Dva izjemno slaba rezultata za Valentina kot za Yamaho, sta bila dovolj da se je sedma sila spravila na Rossija in ga pred prvo domačo dirko očrnila, da ne drika več s srcem temveč iz obveznosti do Yamahine pogodbe. Še več, le malo kdo je verjel da bo Doktorju uspelo slaviti v Mugelu, saj je bil to domač kraj Ducatija in kot smo že do sedaj izvedeli je bil Ducati res prehiter, za nameček ima to dirkališče eno daljših ravnin v celotni sezoni. Valentino kakršen je, se je boril do zadnjega diha in tako zmagal drugič v sezoni. Norel je Mugelo, norela je Italija!
Spet smo si rekla, sedaj pa bo. Za Italijo so prišla tri dirkališča, ki so pisana na kožo Valentinu. Barcelona, Anglija in Nizozemska so zaprta ter tehnično zahtevna dirkališča. Bolj ustrezajo močni Yamahi, kot Ducatiju. In smo se ušteli! Od treh preizkušenj je Casey dobil dve, Valentino pa le eno. Vendar tokrat je bilo drugače. V Barceloni smo doživeli pravi dirkaški spektakel! Casey in Valentino sta se dobesedno prehitevala iz ovinka v ovinek, ob koncu pa je pravi čas vodstvo prevzel Casey in tako zmagal četrtič v sezoni. Na dirki v Barceloni je Casey dozorel saj je dokazal, da le ni vse v paketu Ducati-Bridgestone temveč, da je odličen dirkač, ki se lahko postavi po robu tudi doktorju! Kot sem že omenil, tudi Anglija je šla v Avstralčeve roke, saj so Valentina najprej po mokri stezi in kasneje po suhi stezi dirkanja na cedilu pustile Michelinke. Ko je že kazalo na šesto zmago Stonerja je na deževna nizozemska tla le posijalo sonce in Valentino je lahko pokazal kaj zna in tako uspel za seboj v zadnjih dveh krogih pustiti Stonerja in zabeležiti zanj že 87 zmago v karieri.
Pred glavnim odmorom sta tako sledili še dve dirki ena na nemških tleh in druga v zloglasni ameriški Laguni Seci. Na dirkališču Sachsenring so Bridgestone gume prvič v sezoni zatajile, kar pa ni uspel izkoristiti Valentino, saj se je že po nekaj krogih dirke po lastni napaki izstrelil v pesek. Tako je v Nemčiji prvič letos slavil Dani Pedrosa, medtem ko je na naslednji dirki v Ameriki Casey Spet vse postavil na svoje mesto in okusil slast že šeste zmage in si stem tudi počasi odprl vrata do naslova svetovnega prvaka v razredu motoGP, kar pa je bila najlepša nagrada pred zasluženim poletnim počitkom!
LP Grega
Na drugi dirki, ki se je odvijala v Jerezu, je Valentino spet vse postavil na svoje mesto saj je z zmago pred domačinom Danijem Pedroso in ekipnim kolegom Colinom Edwardesm prevzel vodstvo v skupnem seštevku pred Stonerjem.
Kazalo je že na prevlado Yamahinih dirkačev in da se počasi prebuja tudi dvakratni svetovni prvak v razredu superbike Colin Edwards. Zgodovina se je ponovila Japonci na vrhu nič novega. Pa smo se ušteli. Že na naslednjih dveh dirkah v Turčiji in na Kitajskem je avstralski deček dokazal da zmaga v Qatarju ni bila le sreča temveč dober paket Ducati in Bridgestone na katerem je Stoner prav blestel!
Dodobra šokirana javnost, mediji, poznavalci, ter navijači motociklizma so počasi le začeli verjeti v premoč Caseya Stonerja in rdečih motociklov iz Italijanske Bologne. Da je Ducati razvil odličen pogonski agregat nam je postalo zares jasno, ko je Loris Capirossi k 1. mestu Stonerja na Turških tleh prispeval svoje 3. mesto. Naslednja postaja je bil legendarni francoski La Man poznan po 24 urnih vožnjah. Že tako napet začetek sezone je še dodatno začinil dež in nam tudi prinesel novega zmagovalca Avstralca Chrisa Vermeulna. Chris je tako že v svoji prvi polni sezoni vknežil prvo zmago v motoGP razredu. Suzuki je tako po dolgih sušnih letih spet stal na najvišji stopnički.
Dva izjemno slaba rezultata za Valentina kot za Yamaho, sta bila dovolj da se je sedma sila spravila na Rossija in ga pred prvo domačo dirko očrnila, da ne drika več s srcem temveč iz obveznosti do Yamahine pogodbe. Še več, le malo kdo je verjel da bo Doktorju uspelo slaviti v Mugelu, saj je bil to domač kraj Ducatija in kot smo že do sedaj izvedeli je bil Ducati res prehiter, za nameček ima to dirkališče eno daljših ravnin v celotni sezoni. Valentino kakršen je, se je boril do zadnjega diha in tako zmagal drugič v sezoni. Norel je Mugelo, norela je Italija!
Spet smo si rekla, sedaj pa bo. Za Italijo so prišla tri dirkališča, ki so pisana na kožo Valentinu. Barcelona, Anglija in Nizozemska so zaprta ter tehnično zahtevna dirkališča. Bolj ustrezajo močni Yamahi, kot Ducatiju. In smo se ušteli! Od treh preizkušenj je Casey dobil dve, Valentino pa le eno. Vendar tokrat je bilo drugače. V Barceloni smo doživeli pravi dirkaški spektakel! Casey in Valentino sta se dobesedno prehitevala iz ovinka v ovinek, ob koncu pa je pravi čas vodstvo prevzel Casey in tako zmagal četrtič v sezoni. Na dirki v Barceloni je Casey dozorel saj je dokazal, da le ni vse v paketu Ducati-Bridgestone temveč, da je odličen dirkač, ki se lahko postavi po robu tudi doktorju! Kot sem že omenil, tudi Anglija je šla v Avstralčeve roke, saj so Valentina najprej po mokri stezi in kasneje po suhi stezi dirkanja na cedilu pustile Michelinke. Ko je že kazalo na šesto zmago Stonerja je na deževna nizozemska tla le posijalo sonce in Valentino je lahko pokazal kaj zna in tako uspel za seboj v zadnjih dveh krogih pustiti Stonerja in zabeležiti zanj že 87 zmago v karieri.
Pred glavnim odmorom sta tako sledili še dve dirki ena na nemških tleh in druga v zloglasni ameriški Laguni Seci. Na dirkališču Sachsenring so Bridgestone gume prvič v sezoni zatajile, kar pa ni uspel izkoristiti Valentino, saj se je že po nekaj krogih dirke po lastni napaki izstrelil v pesek. Tako je v Nemčiji prvič letos slavil Dani Pedrosa, medtem ko je na naslednji dirki v Ameriki Casey Spet vse postavil na svoje mesto in okusil slast že šeste zmage in si stem tudi počasi odprl vrata do naslova svetovnega prvaka v razredu motoGP, kar pa je bila najlepša nagrada pred zasluženim poletnim počitkom!
LP Grega
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeletematr, so motorji zdej velik bl zanimivi kt pa formula....pa sej formula je že tko čist v kurcu :D
ReplyDelete