Sunday 4 November 2007

Hall o Vin Parteeey

Helow folk najprej eno opravičilo, ker že zlo dolg nism nč objavu, oblubm pa da se bom probu od zdej naprej bolj potrudt pri pisanju povstov oz si vzet čas, da napišem kej lepga =). Torej naslov povsta Hallo Vin Party, razlog tega je da sem se zadnjo noč v oktobru povabil k prijatelju Kristijanu, kjer se je odvijala mini žurkica. Kot lahko opazite že po zgornji sliki je bilo zabave in smeha dovolj, da vam lahko predstavim kratko fotozgodbico.


Družba ki je sodelovala pri parteeyu ( Jst, Mažgon, Jamnikov und Kristijan )

Igral se je izkjučno samo Texas Holdem, ker pa nismo baš bogati, smo si denarce sposodili od igrice monopoli =)


Sami proji, ni kej kwa =)


Po burni igri pokra, se je Rok odločil, da spije bandidos Ice v pičlih 4 sekundah!


Rok med EKSANJEM ubogega Bandidos Icea

Igro pokra je treba začiniti s pravo pijačo in kot nalašč, lej ga zlomka ima Kristijan nekaj ravno pravšnjega

Jack Deniels, ki smo ga počasi a z užitkom praznili


Zaradi mičkeno prevelike merice alkohola, so se nekateri odločili postati foto modeli, zatorej smo imeli kratek fotošut. Zahvala pa gre tudi Gaju, ki nas je obiskal z malo večjo zamudo, kot sem na Party prišel jaz in nam prinesel tako željeno šišo a.k.a. vodna pipa


Trije mošketirji, mislm trije modeli =)


Varnostnika ob šiši, glavni porabnik tobaka z okusom kokosa,
ja itaq Mažgon, če ma pa fetiš na ta kokos =)



Danes izjemoma za konec povsta sledi malo drugačen podpis avtorja se prav mene.

Evo me, čaw baw vsem

1 comment:

  1. Btw, a vam je res tako zelo zelo dober jack daniels. Meni je od alkoholnihp pijač najslabši.

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto