Monday 5 November 2007

Delo pri Mizarju

Prejšnji petek me je poklical moj prvi delodajalec Janez Prevodnik in me prašal oz prosil če mu priskočim na pomoč pri izdelavi okvirjev vrat. Nisem kaj dolgo omahoval saj imam z njim dobre delovne izkušnje pa tudi delo je nekako zanimive sorte. Po dolgem času sem se tako spet pojavil v mizarski delavnici z namenom, da kaj naredim za denar in ne za svoje lastne potrebe, kot naprimer polica za v avto =) Ko sem prišel v delavnico me je že čakal materijal, iz katerega sem moral narediti kar največ okvirjev. Po nekaj urah dela se mi je pridrižul tudi njegov sin Rok, da je delo potekalo nekoliko hitreje. Tako mi je ob koncu z Rokovo pomočjo uspelo narediti 78 okvirjev vrat. Po končanem delu sem uporabil še nekaj znanja iz matematike in tako prišel do števila 3600, kar pa pomeni približno število izstreljenih kniplingov v skupek 78 okvirjev! Kar nekaj kajne =)

Še dokaz:

No tole je pru del teh okvirjev vrat


In še drugi delček preostalih okvirjev vrat

LP Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto