Saturday 20 September 2008

The time has come, Part 1.

Sedaj ko sem povezan na wireless v RC Voglu, se nekako ne morem odklopiti od uploadanja fotografij! Pravzaprav me tole delo kar veseli in čas je da končno napišem povst, katerega ideja je padla že kar nekaj časa nazaj. Spet bom uporabil sledečo prispodoba, da ne bom dolgovezil, bom kar prešel k stvari. Ko sem prelagal fotografije iz mobitela na računalnik, sem se spomnil, da bi bilo dobro oz. kar zabavno z vami deliti, kje in kdaj je bila fotografija posneta, tukej je sedaj prvi del, naključno izbranih fotografij, sledi že znani oz. tokrat neznani mobilni svet:

Baseball igrišče na katerem so me leta 2006 pohabili, odhod v bolnico je bil neizbežen! Samo igrišče stuji nekje na S Avstrije, imena kraja ne vem, je preveč zakomplicerano.

Eden redkih, ki jih lahko vidimo v Sloveniji, pravi American muscle car Ford Mustang GT, opažen in slikan v Kranju, pred barom Rock'n'Rool!

V redakciji 24ur ( Pop tv), dva šaljivca na delu Pero in Gaber, ki predstavljata dirkača (Gaber) in dežniček bejbo (Pero)

Prvo uradno snemanje oddaje As ti tud not padu, glasbeni gost Big Foot Mamaaaaaaa!

Delo v avtopralnici, takrat smo prali in polerali meni najlepšo športno limuzino BWM serija 6

Zaenkrat bo to vse, sedaj si bom privoščil dizla in se vidimo oz. beremo naslednjič upam da v najkrajšem možnem času!

LP sam avtor =)

1 comment:

  1. ej pa ti maš super slike...ne mislim glih te zgoraj, ampak na sploh kar sem na netu tvojega vidla. se lahko skrijem pred tabo, čeprav naj bi bla fotograf... :-( če ti ni odveč me kontaktiraj na foto.katya@gmail.com

    drugač pa svaka čast (tut zato ko si mustanga ujel :-)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto