Saturday 20 September 2008

Moving backwards or forward

šNekako je moje delo amaterskega fotografa počasi začelo zamirati, zato sem na hitro rabil en dogodek, da sem prišel malo v tek. Najbolj primeren zato je bil jadralno padalski dogodek Slovenia Open. Lokacija samega eventa je bila Kobarid oz. Kobariški stol. Ker me jadralno padalstvo že samo po sebi navdušuje, nisem dolgo premišljal o udeležbi, zato sem se tja podal kar dvakrat. Prvič mi je družbo delala prijateljica in jadralna padalka Monika, medtem ko sem drugič seboj vzel dobrega prijatelja Miha. No da ne bom dolgovezil, nekaj slik po mojem izboru:





Tokrat mislim, da slike povejo vse, vsaj za tiste, ki obožujete oz obožujemo letenje! Več slik na http://picasaweb.google.com/grega.valancic/Paragliding_Kobarid_SloveniaOpen_2008#

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto