Thursday 28 February 2008

Izpod objektiva

Slike oz teme, ki se bojo nanašale na fotografijo bom vedno naslovil s sledečim naslovom Izpod objektiva. Torej, včeraj med Pancake Partyem smo prižgali nekaj svečnikov in nisem si mogel kaj, da nebi posnel par fotografij. Nastali sta dve zame kar lepi fotografiji. Prvo fotografijo sem podnaslovil Let there be light. To sem naredi z razlogom, saj sem hotel ujeti plamen v svečniku, nekako mi je tudi uspelo, čeprav je zaradi tega slika postala bolj temna. Drugo fotografijo pa sem poimenoval Shadows iz podobnega razloga. Probal sem ujeti čim boljši odsev in senco. Meni osebno je boljša druga fotografiija Shadows, ker ima nekoliko več svetlobe in odsev je res lep, čeprav me na prvi fascionira na pol skrit plamen. Če imate kakšno mnenje, kritiko, bil bi jih zelo vesel.

Let there be light

Shadows

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto