Friday 22 February 2008

Drsanje

Torej včeraj na četrtek 21. februarja sem po 5 letih spet stopil na drsalke in nisem nadrsal =) Potek je bil pravzaprav takšen. Na študentskem portalu kranja sem si ogledoval termine za nekatere rekreacije in opazil, da imajo tudi rekreacijo hokeja na ledu in ker sem velik prevrženec hokeja sem si rekel, da bi bilo lepo stopiti na led in zabiti kak gol. =) No k temu je botrovalo to, da sem ga v rani mladosti tudi treniral, vendar zaradi pomankanja denarja, sem moral sledeči šport opustiti. Ker pa vem, da moj prijatelj Matjaž tudi rad igra hokej, sem ga nemudo poklical in mu sporočil novico in že sem se znašel pri njem na pomerjanju hokejskih drsalk. =) No na koncu sva končala kar v Tivoliju na drsanju, saj imajo vsak četrtek od 6 do 8 ure brezplačno drsanje v ledeni dvorani. Ugotovil sem, da še vedno znam nekako drsati vendar sem par pomembnih stvari za igro hokeja pozabil, tako da me čaka nekaj dela in upam, da se spet vrnem na ledene ploskve, če ne profesionalno pa rekreativno =)

P.S. Aja pa opremo moram še nabavit =) , imam pa vsaj voljo =)

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto