Monday 28 January 2008

Car Wash

Ker smo študentje večino časa brez denarja, si moramo poiskati lasten zaslužek? No tudi jaz sem eden izmed takih študentov in po dolgem času sem se spet vrnil v ročno avtopralnico. Moram reči, da sem to okolje kar malo pogrešal. Veliko smeha, zabave, po drugi strani pa ogromno dela, ob katerem se najde čas za globoka razmišljanja. Pa čeprav je zima oz mraz, je kljub temu veliko ljudi, ki se odloči za pranje avtomobila ali celo za globinsko pranje. Tako da nekako dela ne zmanjka, z njim pa tudi zabave ne, saj smo s šefom in ostalimi tremi sodelavci res uredu klapa in si znamo kar lepo popestriti delovni dan =) Trenutno sem sicer bolan, ampak nekako upam, da se bom čim prej pozdravil, saj je delo v ročni avtopralnici edina služba, pri kateri se še nisem dolgočasil =)

LP Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto