Saturday 19 January 2008

Baseball Klinika

Že kar nekaj časa je minilo od tega, ko sem bil nazadnje na kakšnem predavanju o Baseball igri, ki ga je vodil nekdo iz profesionalne baseball lige. Kot vsako leto, je tudi letos ZBSS v Ljubljani, natančneje v OŠ Ledina priredila Baseball kliniko. Kliniko je zastopalo 5 profesionalnih trenerjev iz Amerike, ki skupaj sodelujejo tako po Ameriki, kot Evropi. Današnjih predavanj sem se po eni strani oddeležil kot igralec, po drugi strani pa kot trener in moram priznati, da se v svoji 12 letni igralski in 1 letni trenerski karieri še nisem toliko naučil o Baseballu v enem samem dnevu. To lahko vodi le k temu, da rečem da fantje vedo kaj delajo. Posredovali so nam veliko nasvetov, predusem pa vaj, ki so zelo preproste, po drugi strani pa zelo efektivne. Sam sem pri nekaterih nasvetih in vajah, našel tudi svoje napake in kar je najbolje sedaj vem kako jih odpraviti, upam da mi bo to tudi uspelo, saj sem bil v lanski sezoni v nekaterih elementih igre bolj zanič, kot pa dober.

LP Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto