Sunday 8 February 2009

Wilson Bit Open 2009

Nameraval sem začeti z uvodom, že ... leto zapored, ampak enostavno se ni isšlo, ker ne vem katero leto. Prva letnica, ki mi pade na misel je moj debi na Bit Open-u leta 2003. Kar nekaj lepih trenutkov in seveda tudi slabih, tak pač je šport, sem doživel na turnirju, ki ga kot sem že omenil, vsako leto prireja moj matični klub. No nažalost sem zadnji dve leti bolj sodeloval ob igrišču, kot na njem, saj me v času turnirja vedno pestijo poškodbe. Tak je pač šport drugič! To pa vem in je natančno že drugo leto zapored Bit Open v sliki nastal pod mojim okriljem. Na žalost je situacija ista kot lani. Odlična pozicija luči v dvorani za igralce, na žalost zelo slaba za fotografe. No da ne bo predolgo, 4 fotografije na blogu, kaj več jih dobite na slednji povezavi, ena pa je še v pripravi in bo kmalu odprta:

-Kškjeva galerija
-Wilson_Bit_Open_2009 (moja spletna galerija)

Wilson racketi

Miha Pirkmajer in the air
(priimek je verjetno napačen, zato se iskreno opravičujem!)

Grega Skerbiš v pričakovanju žogice

More bit mal reklame....

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto