Monday 23 February 2009

It's hard to belive

Situacija je sledeča. Namen sem imel prikazati kruto resničnost za katero vemo da obstaja, ampak se ji vseeno izogibamo. Na žalost se mi je sfižilo pri portretni fotografiji, vendar jo bom vseeno dodal, da mi boste verjeli, da sem jo fotograferal in tako vseeno poizkusil prikazati svet v katerem živimo.

Ne vem točno kje se je zapletlo, vendar mi objektiv ni in ni hotel izostriti dekleta. Lahko mi verjamete, gre za simpatično prijetno dekle, za katero bi najprej pomislil, da je uspešna ženska. Že po videzu bi jo lahko omestil v kakšno lepo službo oz. v nek urejen sistem življenja. Tukaj pa sem se užgal in še danes me boli. Da videz lahko tudi vara, to drži kot pribito, saj je to simpatično dekle striptizeta! Prihaja iz Ukrajine, kot sem kasneje ugotovil po jeziku, ki ga je govorila z ostalimi prijateljicami (striptizetami). Iz svetlega v temo:




Dodam lahko le še to, da bi lahko že samo s svojim videzom iztržila boljši življenski staž. Ali pa se le motim in to dekle obožuje delo striptizete!

1 comment:

  1. Striptizeta ni tako slabo delo. Nisem jih videla veliko, vendar so me nekatere s svojim plesom prepričale, da je poklic striptizete pravzaprav umetnost. Najbrž je sanjala, da bo manekenka. V vsak primeru pa služi na račun svojih kvalitet kot večina ljudi. V njenem primeru je to lepo telo in ljubek obraz.
    Vprašanje je le v kateri žep gre njen zaslužek in kdo se okorišča na njen račun. Iz tega gledišča mi je žal zanjo.

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto