Wednesday 1 August 2007

Skor nč novga

juhuhu božiček je tu, ubistvu ni ampak okej, že dolg časa nism nč napisu, trenutn mi pa mal trga ker sem pred kratkim pil Sharka =D. Ubistvu najnovejša novica je to, da sm končno začel trenirat spet po poškodbi, in to z novo opremo, k jo je klub nabavu. Aja, če sm pozabu ument igram Baseball pa Badminton, zdej trenutno govorim u Baseballu, ker Badminton sezona počiva do septembra. no da se vrnem nazaj, dobil smo novo opremo za Catcherja po slovensko lovilca in jst sm to mogu kuj sprobat, ker ubistvu treniram oz se najbolj posvečam tej poziciji in sm valda kuj oprasku =D Ups, no ja sej za to pa je da se nosi al kako =D. Potlej kaj sej še zgudil, aja taj dobra finta, daš avtomehaniku 8 pakn pa 4 diske in pol ugotoviš da ti je zamenu sam 6 pakn in da dveh ni zamenu in pol maš celo štalo kot jst naprimer, ker so tastare pakne spraskale ob novi disk, da ga bo zdej treba dat drejat. Jst se pa potem sprašujem, zakaj mam take probleme z zavorami. Od sedaj naprej, kar se da tko popravt, bom sam popravlu pri avtomobilu =D. To je pa nekak to za dons, najprej sm mel plan napisat nekej o motoGP-ju, pa sm ubistvu ugotovil, da moram preverit nekaj podatkov, pa bom to drugič, danes ob tej uri se mi nekako ne da, tako da jutri pa mogoče bo kaj še glede motoGP-ja.

P.S.
Upam, da vas članki o motoGP-ju ne motijo preveč, saj je to nekako moja postranska ljubezen spremljanje motociklizma, pa to pišem nekako za lastno veselje in mogoče tud mal za vajo, ker se ravno kar urim za športnega novinarja

LP Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto