Tuesday 27 January 2009

Moving forward

Kot ste lahko opazili v zadnjem povstu imam spet nov podpis. Zato je ubistvu kriva moja želja, da bi se pridružil kšk-ju oz. fotosekciji, ki je pod okriljem kšk-ja. Po kratki anketici in razgovoru, sem dobil dovoljenje za slikanje, tako sedaj večinoma hodim po dogodkih, ki so pod okriljem kšk-ja. Moj prvi dogodek, ki sem ga šel fotografirat je bil Magic The Gathering, do sedaj pa sem pod okrilje sparvil še dva Otroške delavnice in Potopisni večer. Tukaj bom prilepil samo fotografije iz prvega dogodka, kaj več pa lahko najdete na sledeči galeriji: http://foto.ksk.si/main.php






No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto