Monday 8 December 2008

Democracy

Demokracija - "je državna ureditev , v kateri najpomembnejše odločitve sprejme ljudstvo in ne vladar po svoji volji" (vir Wikipedija). Hja, bi lahko pri nas govorili o demokraciji, DA lahko govorimo, saj smo ljudstvo, ki je nedavno izvolilo novo vlado, novega predsednika ter populacija, ki je imela v zadnjih letih številne referendume, za katere je država zapravila ogromno denarja. Večina je bila sprejetih, če izzuzamemo primer referenduma o zaprtju trgovin ob nedeljah in praznikih. Pravzaprav, kdo sem jaz, da bi lahko debatiral o vrednotah države Slovenije. Sem državljan republike Slovenije in imam pravico do svobode govora. To pa je bila tudi moja prva tema, ki sem jo probal izpeljati s fotoaparatom. Ker vem, da večina od vas sploh ni prebrala texta, ne bom več diplomatizeral, sledita fotoizdelka:

Afraid of using words?!?

Not alowed to speak!

2 comments:

  1. ZEMENI NASLOVA SLIK :D hehehe bo bl primerno :D

    ReplyDelete
  2. To je blo namenoma tko dan. Ubistvu bi tm mogle bit druge roke na mojih ustih, sam ker ni blo nobenga u bližin, sm si pol sam trofnu roke na usta =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto