Wednesday 9 November 2011

Kim

Nekega poletnega dne, sva se s Kim na hitro odločila posneti nekaj fotografij. Zaradi vseh treningov, ki sem jih imel v tistem času, sem jih celo pozabil objaviti ....  kekec ......Torej Kim drugič ... 


One summer day, me and Kim decided to take some photos. Because of all the practice I had that time, I forgot to publish them..... So Kim for the second time .... 


IMG_5282_kim

_Kim_GV

IMG_5439_kim

še kakšna fotka več - klik na Galerija 

more photos - kilk on Gallery

2 comments:

  1. Wow! Super! Fotografija je moja stras ;) Nisem fotografinja, ampak se poljubno ucim o fotografiranju.. in vedno sem se sprasevala kako se naredi ta efekt "pack" kot jih imas ti npr na drugi sliki v zgornjem desnem kotu? ... super slike, pohvale se enkrat!

    ReplyDelete
  2. Tnx ;) sej nekako je fotografija tud pri meni ''še'' hobi.... upam na nekoč, na kaj več =P imaš v mislih ''my flickr photostream''?

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto