Wednesday 8 April 2009

Made in Bratislava

Še mal Bratislave in še nasleden povst bo mal slovaški. No ampak najprej tolele. Ponavad so grafiti na k'kšnih zapuščenih stavbah, sedaj jih najdemo že na vlakih, jst bi si ga dal v sobo, če bi mi ga kdo naredu. Nekak je vseen kje so, če so le dobri in ne packarije. Na šoli zraven igrišča jih je bilo kar nekaj in sej veste nisem si mogel, da nebi škljocnu. V tem povstu si bom prvošču mal več fotografij!

več fotografij
-moja spletna galerija

Všečne barvice

Celoten grafit

Okolica ni lih najlepša, je pa zato stena zgledna....

Ribica malo drugače

Vijolčna in črna, niceee....

Jezn ata, k so ga zaprkeral

Evo Tadej, tud tukej majo Spangeja Boblna

Stric k sej trofnu u rob okna

6 comments:

  1. hehe zakon ;) 'jezn ata' je pa od spusvaboba najbolj kolega drgac .. kao morska zvezda ;P

    ReplyDelete
  2. Grega, super fotke!! Tudi jaz sem fenica street arta in v Bratislavi res še nisem bila, a ko me odnese na tiste konce, jih bom zagotovo poiskala :)) imam že kar lepo zbirko grafitov, posnetih v različnih mestih, v svojih foto mapah.
    in ko si omenil, da bi imel doma grafit... hehe, tudi jaz sem že razmišljala o tem, da bi mi kdo narisal kar fajnega čez celo steno - razmišljala sem celo, da bi nekoč imela avto porisan z grafitom :))

    ReplyDelete
  3. Tadej-kako pa nej bi blo ime tej morski zvezdi, oz bestlnu od Bobya?

    Mankica-sm kr vesel, da me še kdo posluša oz, bere =) kar se tiče fotk, se trudmo, matramo =P jst sm pomojem že najdu umetnika k mi bo sfrizeru steno, sam prpravt jo morm še =)

    ReplyDelete
  4. huda mi je ribica, ker se mi zdo, da kr vn iz slike skače... ha ha ha... skos miga in ni pr miru ;)

    dobre...

    ReplyDelete
  5. aja, pa mankica...

    tut jst bi mela avto pografitiran... bi blo prou hudooooo!!!

    ReplyDelete
  6. hehe, mam tud šarkija u taki poziciji, da se skoz muva, sam tistga preventivno nism hotu dt gor =P
    ..... pravjo grafitarji, da za kišto pera tud avto poštrihajo =)

    ReplyDelete

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto