Tuesday 1 July 2008

Problem 2 + Rešitev

Ker sem nekako trmaste narave in nočem kar tako obupati, sem začel razmišljati malo bolj banalno. Postavil sem si vprašanje od katerega dne natančno imam probleme z internetno povezavo in na misel mi ne pade nič drugega kot dan, ko sem dobil Siol TV. Pravijo da je za to potrebno imeti hitrejšo linijo in drug modem. In glej ga zlomka od kar so mi modem Callisto zamenjali za Sinope gre vse narobe. V samem začetku sem moral rutar 5-krat dnevno resetirati, saj se mi je konstantno podirala povezava in na koncu mi ni preostalo nič drugega, kot da se direktno priklopim na modem. Tako sem rešil en problem, še vedno pa ne drugega. Povezava je še vedno slaba! Na siolu mi zatrjujejo, da pri njih deluje vse OK in da je verjetno za te težave kriva moja mrežna kartica! WTF?!? Kako je sedaj kar na lepem slaba moja mrežna kartica, pa čeprav ste pravzaprav vi menjali opremo in ne jaz? No na eni izmed internetnih strani sem sprobal, kakšen signal prejemam, imam namreč najšibkejšo povezavo se pravi 1M, od tega pa prejam celih 600 kilo, ponavadi sem vsaj 800! Torej kje je težava? Je morda res modem kriv, da ne morem naložiti fotografij na blog?No danes zvečer sem naročen pri mojem prijatelju, ki se malo bolje spozna na hardwear in softwear kot jaz, upam da bova našla rešitev!

In če smo že pri rešitvi v besedilu in naslovu vam jo pa še pokažem. Ni mi preostalo drugega, kot da slike iz Češke in še nekaj drugih slik naložim na splet, natančneje v Picaso oz. na! Torej tukaj je link http://picasaweb.google.com/grega.valancic in prijeten vpogled vam želim, če imate voljo, pa na ponovno snidenje

Grega

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto