Saturday 7 June 2008


Po nekaj dneh stalnega dežja, se je včeraj končno pojavilo sonce. To sem nekako hotel izkoristiti za kakšno fotografijo, vendar ni bilo prave priložnosti. Medtem ko sem se v večernih urah pojal okoli hiše je ob sončnem zahodu spet začelo deževati. Opazil sem lep odsev sonca v luži, v kateri so se odbijale kaplice rahlega dežja. Oba naravna pojava sem hotel ujeti na eni fotografiji in nastalo je slednje....




Pri prvi sliki mi je všeč, da je veliko barv, medtem ko me pri drugi premami kontrast, a vendar se na obeh zelo malo vidijo kapljice. Razlog le tega iščem, da sem šele v začetkih fotografije ali pa da je enostavno premalo deževalo. Zaradi zgornjega se nisem moral odločiti katera je boljša, zato to prelagam na vas in vas prosim, da še pokomentirate zakaj je ena boljša od druge.

No comments:

Post a Comment

Vse fotografije na tej spletni strani so avtorsko delo. Prepovedana je kakršnakoli objava brez dovoljenja avtorja. Kršitve bodo sodno preganjane. Nedovoljena uporaba materiala se zaračuna 300€ na enoto